I wanted to live the life, a different life. I didn't want to go to the same place every day and see the same people and do the same job. I wanted interesting challenges.

woensdag 26 januari 2011

26 januari 2011

Ziek... Een zware verkoudheid en een pijnlijke keel. Hopelijk ben ik terug beter als ik vertrek want nu is het echt geen pretje. Ik loop vermoeid en met hoofdpijn rond, mijn stem verdwijnt af en toe en ik kan met moeite slikken. Leve de verkoudheid! Niet dus...

Vandaag was een lastige dag (vooral doordat ik ziek ben, anders ging ik energie over hebben)ik had moeite om me voort te slepen, maar een lichtpunt is mijn reis. Dat geeft me toch nog een beetje energie, mijn koffer moet nog een beetje gevuld worden. Er moet niet veel meer in. En dan is het tijd om afscheid te nemen van iedereen en bye bye Belgium!

Vandaag heb ik me ook ingeschreven in het afstandsonderwijs, maar nog steeds besef ik het maar half dat ik voor even weg ben. Ik zal toch nog moeten geloven dat ik het maar de dag zelf (of in Ierland zelf) zal beseffen. Nu het is niet erg, zo kan ik me beter op mijn doel concentreren.

XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten