I wanted to live the life, a different life. I didn't want to go to the same place every day and see the same people and do the same job. I wanted interesting challenges.

dinsdag 25 januari 2011

25 januari 2011

Vandaag zijn we voortdurend bezig geweest over Ierland.
Hoe zou het zijn? Zal ik daar leuke mensen leren kennen? Wat ga ik er allemaal doen?

Op hoe zou het zijn, weet ik het antwoord nog niet. Ik kan alleen maar raden. Ik denk dat het wel zal meevallen, het ziet er een zeer gezellig en vriendelijk gezin uit. Een warm gezin.

Zal ik daar leuke mensen ontmoeten, ik hoop het! Ik wil het land goed verkennen en eens de stad intrekken. Ik ben benieuwd of er leuke mannen zijn LOL.

Ik ben nog wat moe dus mijn enthousiasme is wat getemperd maar morgen kan ik er weel "vollen bak" enthousiast over zijn!

XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten