I wanted to live the life, a different life. I didn't want to go to the same place every day and see the same people and do the same job. I wanted interesting challenges.

maandag 24 januari 2011

24 januari 2010

Mijn buik kriebelt, het gezin heeft net gebeld. Of beter gezegd hun dochtertje, schattig stemmetje, jammer van de slechte verbinding maar het was wel CUTE! Ze wou mijn stem eens horen, ik voel me er dus wel zeer gewenst!
De papa heeft nu al een paar keer gebeld en klinkt super vriendelijk! EN PLUSPUNT = de papa spreekt Vlaams! Maar het is de bedoeling dat ik mijn Engels bijschaaf dus moet ik Engels spreken. Ik mag niet zeuren, of toch..?

Nu verlang ik echt naar mijn vertrek! Het voelt aan alsof er een heleboel vlinders in mijn buik naar buiten willen vliegen. NOG 9 DAGEN mensen, 9 dagen en mijn reis begint!

XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten