I wanted to live the life, a different life. I didn't want to go to the same place every day and see the same people and do the same job. I wanted interesting challenges.

zondag 23 januari 2011

23 januari 2011

Aftellen geblazen!

3 februari, de grote dag!
17u55 vertrek ik richting Ierland.
Zie ik het zitten? Zeer zeker, ik verlang er zelf stiekem naar!
Ben ik zenuwachtig? Nu nog niet, ik besef het nog niet goed. Het voelt alsof ik nog een eeuwigheid de tijd heb.
Wat ga ik er doen? Ik ga bij een gezin logeren en ondertussen het land verkennen (op mijn eentje!) Ik wil er nadenken over wat ik wil bereiken in mijn leven, vooral genieten van de natuur en mijn geest opladen.
Het kan ofwel helemaal goed gaan of wel super fout lopen. Ik hoop dus op het eerste, ik heb er wel een goed gevoel bij maar dat kan natuurlijk verkeerd zijn. DUIMEN!


De koffer is al half ingepakt, ik moet nog heel wat spullen halen (het perfecte excuus om te gaan shoppen!) en dan ben ik klaar voor mijn vakantie!
Wie weet wat voor avonturen er mij staan te wachten.

XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten