I wanted to live the life, a different life. I didn't want to go to the same place every day and see the same people and do the same job. I wanted interesting challenges.

woensdag 9 februari 2011

5 en 6 februari 2011

Het programma van dit weekend:


ONTSPANNING!
Zaterdag ga ik naar Trim, er staat daar een prachtig middeleeuws kasteel die ik wil zien.
Zondag naar Navan => shoppingtime!


Trim is een gezellig dorpje met een uitgestrekte natuur! en vooral een heerlijk middeleeuws kasteel! prachtig om te zien en leuk om foto's van te nemen. De uitgestrekte vlakte, groen, groen, groen! Deze plaats straalt een en al rust uit. Het vakantiegevoel begint te komen.
Ik kon niet anders dan een rondleiding vragen binnen het kasteel. Hier is ook een scene of deel van de film braveheart opgenomen. Mel Gibson fans, the place to be!

Trim castle, het middeleeuwse kasteel.




De kerk, of wat er toch van overgebleven is.







Zondag in Navan was niet zo heel speciaal, ik heb de stad wat verkend. Maar niets bijzonder, een groot shoppingcentrum. Goedkoop is het in ieder geval wel, in Dublin is het duurder. Daar wil ik nog eens naartoe, Dublin. Maar niet om te shoppen, er zijn daar spookkastelen in de buurt, echte spookkastelen! Dat moet ik zien! Maar dat is voor volgende week of de week erop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten