I wanted to live the life, a different life. I didn't want to go to the same place every day and see the same people and do the same job. I wanted interesting challenges.

dinsdag 22 februari 2011

22 februari 2011

Iemand zei me een paar weken geleden dat ik in alles gefaald was, mijn studies, mijn relaties, vriendschappen, enzo... Ik probeer dingen en als het me niet ligt of als ik me er niet goed bij voel dan doe ik iets anders. Als je altijd aan de kant blijft staan en niets probeert dan kun je inderdaad niet falen, maar dan doe je geen nieuwe ervaringen op. Ik probeer liever iets, wetende dat het kan mislukken, dan dat ik het helemaal niet probeer. En ook al ben ik maar een au pair, een studentje, een werkzoekende, of eender wat ik heb het geprobeert. En ik voel me alles behalve een "faler". Voor het eerst voel ik me rustig, voel ik alsof ik hier hoor. Ik zou hier gerust mijn hele leven willen blijven! Ik voel me gelukkig zoals ik ben en ik zou zelf durven zeggen dat ik trots ben op mezelf dat ik hier nu sta! Ik ben trots om een faler te zijn!

En mensen in Belgie hebben we dus geen reden tot klagen als er wééral reclame is, hier is het om de 5minuten! Iritant, het programma begint net of er is al terug reclame. In Belgie wachten ze tenminste tot het programma deftig begonnen is. Maar ik klaag niet hoor, verre van zelf ;)

XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten